Sıvı polimer üzerine uygulanan oksijen ve ışık. Bu, Adidas’ın son nesil ayakkabılarını ALPHAEDGE 4D’yi üretmek için kullanıyor. Digital Light Synthesis, ayakkabı üreticilerinin, kullanıcının ağırlığı ve aktivitesine özgü yastıklama, stabilite ve rahatlık için orta taban yapısını uyarlamalarını sağlamak için karbon ile geliştirilmiştir.
Artık Amsterdam’daki Studio Hagel, 3D baskılı orta tabanları kullanıyor ve kendine özgü üst düzey yeniden yorumlamalarını yeniden yapılandırmak için karma bir ayakkabıyı karma yapı olarak bir araya getiriyor.
Adidas’ın küresel kategori direktörü Andy Barr’dan:
AlphaEdge 4D ile amacımız, sporcunun kendi sporları için hazırlanmasını arttırmaktır. Koşu, her bir sporcunun eğitiminin temelidir ve Adidas’ta, her bir sporcunun spor, boy ve cinsiyetlerine göre farklı hareket kalıpları sergilediğini anlıyoruz.
Yukarıda belirtildiği gibi ALPHAEDGE 4D’nin orijinal hedefleri sporcuların ihtiyaçlarının yerine getirilmesinde motive olabilir, ancak Studio Hagel olarak bilinen şirket tamamen farklı bir şey tasarlamıştı.
Bir çift Daniel Arsham x Adidas Futurecraft 4D spor ayakkabı kullanarak, ayakkabı tasarımcısı Mathieu Hagelaar, 3D baskılı orta tabanının karmaşık kafesinden orijinal Primeknit Toebox’u kısmen demonte etti ve onları Adidas EQT çemberler yüksekliğindeki yüksek topuklu Sockliner ile birleştirdi . Sonuçlar, 1990’ların başlarındaki bir uzay istasyonu dans partisi için hayali bir şekilde uygun olan tamamen yeni bir silueti olan Frankenstein ayakkabılarıdır.